Outplacement – služba, která teď u firem frčí!

10.6.2020
Outplacement – služba, která teď u firem frčí!

Současná doba je plná změn. Máme za sebou karanténu, která téměř na 2 měsíce zastavila řadu firem, prošli jsme první vlnu propouštění, zastavením náborů a teď se vše postupně rozbíhá a začíná sčítání ztrát. Mnoho firem naštěstí „přežilo“ a udrželo si své zaměstnance, ale stále je svírá nejistota a strach z druhé vlny a dalšího zastavení ekonomiky, kterou by už ustát nemuseli. Jsme optimisté a věříme, že se Vám i Vašim zaměstnancům bude dařit skvěle, vše se rozběhne a nebudete se muset nikoho zbavovat, ale jako profesionálové na trhu jsme připraveni Vám pomoci v každé situaci.

Musíte někoho propustit – chtě, nechtě? Dopady mohou být velmi negativní a poškodit dlouhodobě a nákladně budovaný HR marketing Vaší společnosti. Neexistuje totiž nic horšího, než zhrzený a naštvaný zaměstnanec. Obzvlášť, když je propuštěný v dobách nejistoty a nedostatku nových pracovních příležitostí. Jak negativní vliv propouštění snížit na minimum? Řešením je OUTPLACEMENT! Díky němu můžete v těchto dobách i vydělat a zabodovat svým přístupem!

Co to je outplacement a jak probíhá? 

Outplacement je služba, kterou poskytujeme firmám (více informací zde: vložit odkaz na letáček) a jde zde o to, že když propustíte některé ze svých zaměstnanců, propojíte nás s nimi a my se o ně postaráme po kariérní stránce. Obratem jim zavoláme, pozveme si zaměstnance na pohovor, projdeme jejich silné a slabé stránky a poradíme, kam v kariéře dál směřovat. Pomůžeme jim najít nové zaměstnání i sestavit CV tak, aby bylo pro firmy atraktivní. Propuštěný zaměstnanec má tak péči a pocit, že na něm firmě záleží, a i když ho propustila, chce mu pomoci a nenechat ho bez prostředků na úřadu práce. K bývalému zaměstnavateli tak nemá zášť, dokáže lépe chápat situaci a odbourat negativní emoce. 

Aktuální situaci nám popsal Lukáš Prušák, který zastřešuje Outplacement ve společnosti Prušák Group:

M.: Lukáši, jak to v současné chvíli na trhu vypadá, je o outplacement zájem?

L.: Ano, je. Řada firem situaci zatím zvládá, ale několik společností se na nás s prosbou o pomoc už obrátilo, takže teď řešíme outplacement cca pro 10 zaměstnanců, z toho 2 jsme už novou práci našli a jsou před podpisem smlouvy.

M.: Jak zvládají zaměstnanci propouštění v této době?

L.: Tak mrzí je to, cítí nejistotu, ale překvapilo mě, jak pozitivně reagují na outplacement. Jak díky němu opouštějící firmu chápou a jsou rádi, že mají péči a vše vidí více optimisticky.

M.: Kolik tato služba zaměstnavatele stojí?

L.: To je individuální, záleží na rozsahu služeb a počtu zaměstnanců, ale nejedná se o žádné závratné částky. Rád s firmou proberu jejich možnosti a udělám nabídku na míru. V případě dotazů budu rád, když se na mne firmy obrátí. 

More articles

LETTING/LEASING MANAGER - OWNER OF THE COMMERCIAL PROPERTIES

LETTING/LEASING MANAGER - OWNER OF THE COMMERCIAL PROPERTIES

DO YOU HAVE EXPERIENCE IN LETTING OF COMMERCIAL PROPERTIES? DO YOU SPEAK COMMUNICATIVE ENGLISH? THEN, COME TO MEET US! Something about THE CLIENT: Real Estate developer and owner of the commercial properties offers an attractive position, LETTING MANAGER for their OFFICE premises based in PRAGUE. Something about YOU: The ideal candidate will be someone, who is goal-oriented, effective communicator with sales talent and with the ambition to bacome successful in closing deals. TO SUMMARIZE IT: Your main responsibilities: Building relationships with potential tenants, presentation of available spaces Searching for new business opportunities and potential tenants Cooperating with real estate units Communication with potential tenants, presentation of available spaces, presentation of plans (layouts) and specification of vacant unit Presentation and negotiation of letting contract conditions Market research – monitoring of competitors, new developments etc. Support and close cooperation with colleagues in the letting team Communication with marketing department Elaboration of simple analyses and report preparation Database updating The Sales Consultant will ideally have a university degree; experience in letting of commercial properties idealy experience with letting of office spaces. You should not lack a motivation to learn and develop your skills and have passion for a business. Since you will be facing clients on everyday basis you should have good communication and organisational skills. Excellent spoken and written Czech/ Slovak and English is also essential as most of the clients are non-Czech speakers. The client offers ambitious fix salary (depending on relevant experience), annual bonuses mobile phone, notebook, lunch vouchers, 25 days of annual leave, trainings, team buildings and other benefits. Did you find yourself in this role? We are looking forward to your CV!
10.5.2024
10.5.2024
Koronavirus na trhu práce

Koronavirus na trhu práce

Covid-19 – celosvětové téma číslo jedna, které zasáhlo mnoho oborů. Pomalu vystupujeme z nejistoty, nařízení se nyní uvolňují a vypadá to, že se život vrací zpět do „zajetých kolejí“. Nebo ne? Jak to tedy teď vypadá na trhu práce a jak koronavirus ovlivnil pracovní nabídky?
27.5.2020
27.5.2020