Ředitel Facility Managementu pro nájemní bydlení (MP)

80 000Kč - 130 000Kč
Praha
Zpět na výpis pozic
Real Estate & Construction

Ředitel Facility Managementu pro nájemní bydlení (MP)

Real Estate & Construction

Pokud máte technické znalosti, zkušenosti s vedením týmů a chcete se podílet na rozvoji správy nemovitostí pro významného investora, hledáme právě Vás!


Náplň práce:
•    Vedení týmu technické  správy nemovitostí (cca 25 podřízených)
•    Pravidelné návštěvy poboček
•    Zodpovědnost za výběrová řízení na dodavatele stavebních prací a služeb
•    Evidence, řešení a vyhodnocování požadavků na údržbu a opravy majetku
•    Definování a zajištění plnění technických norem a vyhlášek (stavební dokumentace, revize, kontroly)
•    Příprava rozpočtu oprav a investic
•    Zajištění dodávek energií (teplo, plyn, voda)
•    Projednávání požární ochrany budov a odpadového hospodářství
•    Opravy uvolněných nájemních bytů a spolupráce na standardech oprav bytů a společných prostor

Požadavky:
•    Vysokoškolské vzdělání technického směru (např. ČVUT – stavební fakulta)
•    Zkušenosti v oblasti facility managementu většího portfolia nemovitostí
•    Orientace v přípravě provozních a investičních rozpočtů
•    Komunikační schopnosti a zkušenost s vedením týmu (min. 5 let)
•    Samostatnost, proaktivnost a otevřenost novým technologiím

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis 

Sdílejte nabídku s ostatními a získejte tablet

Informace o pozici

Tisk

Plat

80 000Kč - 130 000Kč

Klient nabízí

• Práce na HPP pro významného investora do nemovitostí, nástup ihned • 5 týdnů dovolené, 5 sick days ročně • Stravenkový paušál • Příspěvek na dopravu • iPhone a notebook pro soukromé využití • Služební vůz i pro soukromé použití • Bonusy/prémie • Další rozvoj a vzdělávání

Chcete se ucházet
o toto místo?

Skvělé! Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme s dalšími podrobnostmi.
Prušák Group

Ředitel Facility Managementu pro nájemní bydlení (MP)

Pokud máte technické znalosti, zkušenosti s vedením týmů a chcete se podílet na rozvoji správy nemovitostí pro významného investora, hledáme právě Vás!


Náplň práce:
•    Vedení týmu technické  správy nemovitostí (cca 25 podřízených)
•    Pravidelné návštěvy poboček
•    Zodpovědnost za výběrová řízení na dodavatele stavebních prací a služeb
•    Evidence, řešení a vyhodnocování požadavků na údržbu a opravy majetku
•    Definování a zajištění plnění technických norem a vyhlášek (stavební dokumentace, revize, kontroly)
•    Příprava rozpočtu oprav a investic
•    Zajištění dodávek energií (teplo, plyn, voda)
•    Projednávání požární ochrany budov a odpadového hospodářství
•    Opravy uvolněných nájemních bytů a spolupráce na standardech oprav bytů a společných prostor

Požadavky:
•    Vysokoškolské vzdělání technického směru (např. ČVUT – stavební fakulta)
•    Zkušenosti v oblasti facility managementu většího portfolia nemovitostí
•    Orientace v přípravě provozních a investičních rozpočtů
•    Komunikační schopnosti a zkušenost s vedením týmu (min. 5 let)
•    Samostatnost, proaktivnost a otevřenost novým technologiím

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis 


Informace o pozici


Plat

80 000Kč - 130 000Kč

Klient nabízí

• Práce na HPP pro významného investora do nemovitostí, nástup ihned • 5 týdnů dovolené, 5 sick days ročně • Stravenkový paušál • Příspěvek na dopravu • iPhone a notebook pro soukromé využití • Služební vůz i pro soukromé použití • Bonusy/prémie • Další rozvoj a vzdělávání

Děkujeme za doporučení

Děkujeme o zájem o pozici,
brzy Vás budeme kontaktovat

Přejít na úvod