V této roli budete mít na starosti všechno, od budování a udržování silné značky, až po prezentaci našich developerských projektů (stavíme top rezidenční bydlení) tak atraktivně, že by je každý chtěl mít hned teď. Připravte se na masivní dávku kreativity a nezapomeňte zahrnout moderní nástroje - zapomeňte na staré triky, my jdeme s dobou! např. virtualizace atd. Ovšem jsme trochu korporát, ale pružný :) a chceme práci dělat moderněji.
Ale pozor, nemáte to být jen kouzelník, ale také analytik! Musíte sledovat výkony kampaní a KPIs, aby naše reklamy byly stejně účinné jako kouzelný lektvar.
A nezapomeňte, že tohle není pozice pro někoho, kdo jen sleduje konkurenci. Naopak, chceme, abyste ji předstihli a všem ukázali, kdo je tady marketingový šéf!
Takže pokud máte šmrnc, jste tím pravým, koho hledáme. Jestliže si troufáte na tuto výzvu, pošlete nám své životopisy, ale dejte nám vědět i o vašich největších marketingových kouscích. Anebo lépe, zažijte ten nejlepší marketingový trik a vygooglete si cestu rovnou k nám! ;)
"Náš člověk" řídí marketing moderně, pomůže dále akcelerovat prodeje našich velmi atraktivních nemovitostí – rezidenčních projektů (i komerčních). Ano, produktem je tedy soubor několika exkluzivních realitních rezidenčních projektů a řešíme další projekty.
Hledáme marketéra, který by měl mít zkušenost z oblasti real estate nebo hospitality se zaměřením na „luxury produkty/služby“ - B2C či B2B marketingem. Nemáte-li zkušenost přímo z oblasti realit, ale jste z příbuzného oboru, chceme o vás vědět.
Prosím Vás, tato pozice není pro marketéra se třemi lety zkušeností či pro někoho, kdo vlastní dva byty a úspěšně je pronajímá a jen cítí, že je marketingový guru... Znáte-li někoho velmi schopného s tahem na branku, energickou osobností – propojte nás.. Jsme velmi atraktivní společnost, finančně silná s aktivními projekty.
Odpovědnost marketingového manažera zahrnuje:
Chcete-li v této roli uspět, měli byste mít:
80 000 Kč + 100 000 Kč
V této roli budete mít na starosti všechno, od budování a udržování silné značky, až po prezentaci našich developerských projektů (stavíme top rezidenční bydlení) tak atraktivně, že by je každý chtěl mít hned teď. Připravte se na masivní dávku kreativity a nezapomeňte zahrnout moderní nástroje - zapomeňte na staré triky, my jdeme s dobou! např. virtualizace atd. Ovšem jsme trochu korporát, ale pružný :) a chceme práci dělat moderněji.
Ale pozor, nemáte to být jen kouzelník, ale také analytik! Musíte sledovat výkony kampaní a KPIs, aby naše reklamy byly stejně účinné jako kouzelný lektvar.
A nezapomeňte, že tohle není pozice pro někoho, kdo jen sleduje konkurenci. Naopak, chceme, abyste ji předstihli a všem ukázali, kdo je tady marketingový šéf!
Takže pokud máte šmrnc, jste tím pravým, koho hledáme. Jestliže si troufáte na tuto výzvu, pošlete nám své životopisy, ale dejte nám vědět i o vašich největších marketingových kouscích. Anebo lépe, zažijte ten nejlepší marketingový trik a vygooglete si cestu rovnou k nám! ;)
"Náš člověk" řídí marketing moderně, pomůže dále akcelerovat prodeje našich velmi atraktivních nemovitostí – rezidenčních projektů (i komerčních). Ano, produktem je tedy soubor několika exkluzivních realitních rezidenčních projektů a řešíme další projekty.
Hledáme marketéra, který by měl mít zkušenost z oblasti real estate nebo hospitality se zaměřením na „luxury produkty/služby“ - B2C či B2B marketingem. Nemáte-li zkušenost přímo z oblasti realit, ale jste z příbuzného oboru, chceme o vás vědět.
Prosím Vás, tato pozice není pro marketéra se třemi lety zkušeností či pro někoho, kdo vlastní dva byty a úspěšně je pronajímá a jen cítí, že je marketingový guru... Znáte-li někoho velmi schopného s tahem na branku, energickou osobností – propojte nás.. Jsme velmi atraktivní společnost, finančně silná s aktivními projekty.
Odpovědnost marketingového manažera zahrnuje:
Chcete-li v této roli uspět, měli byste mít:
80 000 Kč + 100 000 Kč