Úspěšný a ambiciózní developer, aktivní na českém trhu, hledá zkušeného kandidáta, který je schopný samostatně vést projekt/stavbu rezidenčních projektů (bytová výstavba, kanceláře).
Na pozici Projektového manažera se budete podílet na přípravě i realizaci stavebních projektů. Vaším úkolem bude koordinace subdodavatelů, kontrola průběhu prací a zajištění hladkého průběhu všech fází projektu až po kolaudaci. Součástí role je také komentování a návrhy technických řešení, spolupráce na tvorbě odhadů nákladů a účast na procesech spojených s přípravou a samotnou realizací projektu.
Pozice je otevřená jak zkušeným kandidátům (senior), kteří zvládnou převzít plnou odpovědnost za projekt, tak i uchazečům na juniorní úrovni, kteří mají zájem se rozvíjet, učit se a postupně přebírat více samostatné práce.
REALIZACE PROJEKTU
● Supervizní a koordinační činnost
dohled a koordinaci hlavního dodavatele a případných dalších dodavatelů na staveništi, aby byl projekt dodán podle schváleného projektu a v rámci dohodnutých nákladů a programu
hlavní kontaktní místo pro všechny účastníky projektu, jako jsou architekti, inženýři, dodavatelé a konzultanti zapojení do fáze realizace projektů na místě
zahájení a administrace všech průběžných kontrol a kontrol kvality a standardizovaných technologických procesů na místě
zajistit, aby projekty byly dodány v souladu s plánovacími, stavebními nebo jinými povoleními
proaktivně vyhledávat a identifikovat všechna potenciální rizika, která mohou negativně ovlivnit projekt nebo společnost
aktivní provádění opatření v oblasti ochrany životního prostředí, ochrany zdraví a bezpečnosti na místě
příprava programu průběžné evaluační kontroly a identifikace oblastí s viditelným // potenciálním zpožděním
● Administrativní činnost smluv
koordinace probíhajícího procesu klientských změn mezi všemi účastníky projektu (klient/architekt/zhotovitel / firma)
vedení všech vzorků materiálu, které budou předkládány zhotovitelem a zajištění, že předložené vzorky budou akceptovány vedením a architektem (případně obcí) a že materiál je v souladu se schváleným rozpočtem
vést a moderovat pravidelná setkání na místě s hlavními účastníky projektu (zhotovitel, architekt, tým konzultantů)
vedení a správa celé stavební a plánovací dokumentace v rámci standardu společnosti na nakládání s dokumenty
udržovat stavební výkresy vždy aktualizované a zodpovídat za to, že stavební firmy neustále pracují s nejnovější sadou výkresů
odpovědnost za správu změn ve standardním režimu „oznámení o změně/změnový řád“ a že všechny změny budou zapracovány do výkresů skutečného stavu
HLAVNÍ ZODPOVĚDNOSTI BUDOU ZAHRNOVAT:
Koordinace procesu výběru hlavního dodavatele nebo jednotlivých subdodavatelů
Koordinace projekčních prací
Zodpovědnost za řízení předvývojových aktivit a úkolů projektového financování
Příprava rozpočtu, stavebních nákladů, cash flow a časové osy projektu
Dohled a koordinace hlavního dodavatele, případně dalších dodavatelů na staveništi
Kontrola kvality stavebních prací na stavbě komerčních objektů a vedení agendy spojené s touto činností
Koordinace vlastního týmů a sub-dodavatelů
Komunikace s externími konzultanty, orgány státní správy
Kontrola technické části projektové dokumentace a její kompletace
Příprava harmonogramu, rozpočtu a tendrů na sub-dodávky
Znalost stavebních předpisů a norem platných v ČR
Odborná znalost stavebně technických řešení zejména u bytových a polyfunkčních staveb
Zajištění realizace staveb včetně jejich technické a nákladové přípravy
Spolupráce se Senior Projekt Managerem a reportování vedení společnosti
Náš klient nabízí motivující platové ohodnocení, atraktivní bonusy navázané na fáze projektu, telefon, notebook a především značnou míru samostatnosti a možnosti kompletního vedení extrémně zajímavého projektu.
Požadujeme také výbornou znalost češtiny/slovenštiny a aspoň komunikativní angličtinu
Můžete se také těšit na příjemně neformální prostředí a dlouhodobé spolupráce s vidinou dalších projektů a karierního růstu.
Budeme se těšit na Váš životopis!
60 000 CZK - 160 000 CZK
Silné zázemí společnosti. Pracujete v rámci stabilního investičního holdingu s ambiciózními projekty a dlouhodobou vizí. Projekty s vysokou přidanou hodnotou Podílíte se na výjimečných developerských a stavebních projektech, které reálně mění podobu měst a mají kvalitní architektonické i technické řešení. Reálný prostor růst Pozice je otevřená seniorům i juniorům – u juniorů se počítá s odborným vedením a možností rychlého profesního posunu. Profesionální, ale menší tým Rozhodovací procesy jsou rychlé, komunikace přímá a každý člověk má skutečný dopad na výsledek projektu. Možnost ovlivnit technické řešení Kandidát není jen koordinátor – má prostor aktivně navrhovat, komentovat a spoluvytvářet optimální technická řešení. Kvalitní řízení projektů a systémová práce společnosti PM má vysoké standardy, jasné procesy a profesionální přístup, což vám umožní pracovat efektivně a bez zbytečného chaosu. Příležitost být u projektů od začátku do konce Od přípravy, přes realizaci až po kolaudaci – skutečná možnost vidět výsledek své práce.
Úspěšný a ambiciózní developer, aktivní na českém trhu, hledá zkušeného kandidáta, který je schopný samostatně vést projekt/stavbu rezidenčních projektů (bytová výstavba, kanceláře).
Na pozici Projektového manažera se budete podílet na přípravě i realizaci stavebních projektů. Vaším úkolem bude koordinace subdodavatelů, kontrola průběhu prací a zajištění hladkého průběhu všech fází projektu až po kolaudaci. Součástí role je také komentování a návrhy technických řešení, spolupráce na tvorbě odhadů nákladů a účast na procesech spojených s přípravou a samotnou realizací projektu.
Pozice je otevřená jak zkušeným kandidátům (senior), kteří zvládnou převzít plnou odpovědnost za projekt, tak i uchazečům na juniorní úrovni, kteří mají zájem se rozvíjet, učit se a postupně přebírat více samostatné práce.
REALIZACE PROJEKTU
● Supervizní a koordinační činnost
dohled a koordinaci hlavního dodavatele a případných dalších dodavatelů na staveništi, aby byl projekt dodán podle schváleného projektu a v rámci dohodnutých nákladů a programu
hlavní kontaktní místo pro všechny účastníky projektu, jako jsou architekti, inženýři, dodavatelé a konzultanti zapojení do fáze realizace projektů na místě
zahájení a administrace všech průběžných kontrol a kontrol kvality a standardizovaných technologických procesů na místě
zajistit, aby projekty byly dodány v souladu s plánovacími, stavebními nebo jinými povoleními
proaktivně vyhledávat a identifikovat všechna potenciální rizika, která mohou negativně ovlivnit projekt nebo společnost
aktivní provádění opatření v oblasti ochrany životního prostředí, ochrany zdraví a bezpečnosti na místě
příprava programu průběžné evaluační kontroly a identifikace oblastí s viditelným // potenciálním zpožděním
● Administrativní činnost smluv
koordinace probíhajícího procesu klientských změn mezi všemi účastníky projektu (klient/architekt/zhotovitel / firma)
vedení všech vzorků materiálu, které budou předkládány zhotovitelem a zajištění, že předložené vzorky budou akceptovány vedením a architektem (případně obcí) a že materiál je v souladu se schváleným rozpočtem
vést a moderovat pravidelná setkání na místě s hlavními účastníky projektu (zhotovitel, architekt, tým konzultantů)
vedení a správa celé stavební a plánovací dokumentace v rámci standardu společnosti na nakládání s dokumenty
udržovat stavební výkresy vždy aktualizované a zodpovídat za to, že stavební firmy neustále pracují s nejnovější sadou výkresů
odpovědnost za správu změn ve standardním režimu „oznámení o změně/změnový řád“ a že všechny změny budou zapracovány do výkresů skutečného stavu
HLAVNÍ ZODPOVĚDNOSTI BUDOU ZAHRNOVAT:
Koordinace procesu výběru hlavního dodavatele nebo jednotlivých subdodavatelů
Koordinace projekčních prací
Zodpovědnost za řízení předvývojových aktivit a úkolů projektového financování
Příprava rozpočtu, stavebních nákladů, cash flow a časové osy projektu
Dohled a koordinace hlavního dodavatele, případně dalších dodavatelů na staveništi
Kontrola kvality stavebních prací na stavbě komerčních objektů a vedení agendy spojené s touto činností
Koordinace vlastního týmů a sub-dodavatelů
Komunikace s externími konzultanty, orgány státní správy
Kontrola technické části projektové dokumentace a její kompletace
Příprava harmonogramu, rozpočtu a tendrů na sub-dodávky
Znalost stavebních předpisů a norem platných v ČR
Odborná znalost stavebně technických řešení zejména u bytových a polyfunkčních staveb
Zajištění realizace staveb včetně jejich technické a nákladové přípravy
Spolupráce se Senior Projekt Managerem a reportování vedení společnosti
Náš klient nabízí motivující platové ohodnocení, atraktivní bonusy navázané na fáze projektu, telefon, notebook a především značnou míru samostatnosti a možnosti kompletního vedení extrémně zajímavého projektu.
Požadujeme také výbornou znalost češtiny/slovenštiny a aspoň komunikativní angličtinu
Můžete se také těšit na příjemně neformální prostředí a dlouhodobé spolupráce s vidinou dalších projektů a karierního růstu.
Budeme se těšit na Váš životopis!
60 000 CZK - 160 000 CZK
Silné zázemí společnosti. Pracujete v rámci stabilního investičního holdingu s ambiciózními projekty a dlouhodobou vizí. Projekty s vysokou přidanou hodnotou Podílíte se na výjimečných developerských a stavebních projektech, které reálně mění podobu měst a mají kvalitní architektonické i technické řešení. Reálný prostor růst Pozice je otevřená seniorům i juniorům – u juniorů se počítá s odborným vedením a možností rychlého profesního posunu. Profesionální, ale menší tým Rozhodovací procesy jsou rychlé, komunikace přímá a každý člověk má skutečný dopad na výsledek projektu. Možnost ovlivnit technické řešení Kandidát není jen koordinátor – má prostor aktivně navrhovat, komentovat a spoluvytvářet optimální technická řešení. Kvalitní řízení projektů a systémová práce společnosti PM má vysoké standardy, jasné procesy a profesionální přístup, což vám umožní pracovat efektivně a bez zbytečného chaosu. Příležitost být u projektů od začátku do konce Od přípravy, přes realizaci až po kolaudaci – skutečná možnost vidět výsledek své práce.