CUSTOMER SUPPORT MANAGER CEE / CUSTOMER SERVICE MANAGER CEE

75 000 Kč - 90 000 KČ
Praha
Zpět na výpis pozic
Logistics & Supply Chain

CUSTOMER SUPPORT MANAGER CEE / CUSTOMER SERVICE MANAGER CEE

Logistics & Supply Chain

Hledáme šikovného a vysoce motivovaného a zkušeného manažera zákaznického servisu, který se připojí k našemu týmu. Budete řídit mezinárodní tým umístěný na několika lokalitách, podporovat spolupráci, sdílení osvědčených postupů a společný růst.

  • Vedení týmu zástupců zákaznického servisu pro efektivní a účinnou správu cyklu od objednávky po fakturaci, poprodejních aktivit a zákaznického servisu.
  • Odpovědnost za výkon týmu, jeho analýzu, identifikaci možností ke zlepšení a implementaci nápravných opatření.
  • Budete odpovědný/á za vedení a rozvoj týmu zákaznického servisu (napříč zeměmi) za účelem poskytování vynikající úrovně služeb našim zákazníkům. Vedení týmu k zajištění efektivního provádění každodenních operací (cyklus od objednávky po fakturaci, poprodejní servis a zákaznické dotazy, řešení problémů).
  • Zajištění jasných priorit a sledování definovaných klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) pro monitorování výkonnosti procesu a zajištění nápravných opatření, pokud je to nutné.
  • Podpora harmonizace a digitalizace procesů s cílem zvýšit zákaznickou a zaměstnaneckou zkušenost.
  • Udržování úzké a pravidelné komunikace s ostatními odděleními (marketing, prodej, dodavatelský řetězec, účetnictví atd.).
  • Realizace každoročních efektivních vylepšení procesů.
  • Shromažďování dat o všech stížnostech, obavách a vrácených produktech zákazníků a jejich analýza pro zjištění příčin.
  • Plánování a organizace školení pro personál zákaznického servisu s cílem zlepšit dovednosti v oblasti zákaznického servisu.
  • Zajištění dodržování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a dalších smluv o úrovni služeb.
  • Zajištění vysoké spokojenosti zákazníků. Účast na mezinárodních projektech.

Odpovědnost za rozpočet: Ne

Vedení: Ano (CA 5)

Požadujeme:

  • Bakalářský nebo magisterský titul v oboru podnikové administrativy, dodavatelského řetězce nebo srovnatelném oboru.
  • Velmi dobré písemné a mluvené znalosti angličtiny (úroveň C1).
  • Více než 5 let odborné praxe v provozu, zákaznickém servisu, prostředí dodavatelského řetězce.
  • Schopnost rozvíjet lidi a vytvářet vysoce výkonný a motivovaný tým, mezinárodní zkušenosti jsou výhodou.
  • Schopnost dosahovat a zlepšovat klíčové ukazatele výkonnosti a úrovně služeb.
  • Rychlé pochopení problémů a schopnost odvodit pragmatická, zákaznicky orientovaná řešení.
  • Touha zpochybňovat status quo a cílevědomě jednat směrem k budoucím potřebám.
  • Schopnost týmové spolupráce a propojení s různými částmi organizace.
  • Strukturované a analytické myšlení pro standardizaci procesů a zvýšení efektivity.
  • Vysoká digitální afinitu a vášeň pro práci s digitalizovanými systémy a procesy obecně a velmi dobré uživatelské znalosti ideálně SAP SD, CRM, Esker a MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Vášeň pro změny a pohodlí při práci s nejasnostmi.
  • Schopnost koordinovat práci pod tlakem a dodržovat náročné termíny.
  • Ochota cestovat po Evropě.

Více informací vám rád poskytnu během našeho rozhovoru. Jen pro informaci home office je dobrovolný 2-3 dny/týden

Sdílejte nabídku s ostatními a získejte tablet

Informace o pozici

Tisk

Plat

75 000 Kč - 90 000 KČ

Chcete se ucházet
o toto místo?

Skvělé! Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme s dalšími podrobnostmi.
Prušák Group

CUSTOMER SUPPORT MANAGER CEE / CUSTOMER SERVICE MANAGER CEE

Hledáme šikovného a vysoce motivovaného a zkušeného manažera zákaznického servisu, který se připojí k našemu týmu. Budete řídit mezinárodní tým umístěný na několika lokalitách, podporovat spolupráci, sdílení osvědčených postupů a společný růst.

Odpovědnost za rozpočet: Ne

Vedení: Ano (CA 5)

Požadujeme:

Více informací vám rád poskytnu během našeho rozhovoru. Jen pro informaci home office je dobrovolný 2-3 dny/týden


Informace o pozici


Plat

75 000 Kč - 90 000 KČ

Děkujeme za doporučení

Děkujeme o zájem o pozici,
brzy Vás budeme kontaktovat

Přejít na úvod