REAL ESTATE DEVELOPER
MARKETING
PRAHA
Jsme pověřeni našim klientem vyhledat nejvhodnějšího marketéra, který posune marketing ještě dále. Pomůže nám marketing řídit ještě moderněji, pomůže dále akcelerovat hodnotu a následného prodeje atraktivních komerčních nemovitostí. Hledáme marketéra, který by měl mít zkušenost z oblasti B2B (ideálně real estate - B2C či B2B marketingem). Nemáte-li zkušenost přímo z oblasti realit, ale jste z příbuzného oboru, chceme o vás vědět. Váš přístup je pro nás klíčový.
Nejdůležitější je pro nás:
- Schopnost participovat na vedení marketingové strategie společnosti hands on
- Obsluha a vedení komunikačních kanálů
- Znalost či rychlá schopnost ze zorientovat v prostředí Real Estate
- Schopnost nastavit a inovovat
- Hledáme hands on člověka, který nepovede tým napřímo, ale bude vést nepřímo + případně spolupracovat s externími dodavateli
- Schopnost samostatného vedení eventů + organizace, kongresy,..
- Znáte-li někoho velmi schopného s tahem na branku, energickou osobností – propojte nás.. Jsme velká společnost, finančně silná s aktivními projekty.
- Hledáme flexibilního, všestranného a výkonově orientovaného marketéra, který v rámci silného brandu bude tvořit atraktivní, líbivý a moderní marketing. Náš nový kolega/kolegyně by měl/a umět marketing uchopit jako skutečnou podporu obchodních oddělení a svým přístupem participovat na zhodnocení společnosti a jednotlivých komerčních projektů.
Odpovědnost marketingového manažera zahrnuje:
- Budování a udržování silné a konzistentní značky prostřednictvím široké škály online a offline marketingových kanálů
- Eventy, komunikace s médii a vedení aktivní PR komunikace
- Aktivní vedení komunikace se zastupiteli měst a obcí + dotčených orgánů
- Exekuce úspěšných marketingových kampaní od nápadů po realizaci
- Definování jednoznačných KPIs, následně sledování a analýzu výkonu jednotlivých reklamních kampaní
- Analyzování chování zákazníků a vývoje na trhu a následné upravování komunikace
- Dodržování marketingového rozpočtu s důrazem na efektivitu nákladů
- Zajištění toho, aby veškerý marketingový materiál byl jasně čitelný a důsledně podporoval daný produkt
- Udržování strategických vztahů a posilování spolupráce s klíčovými obchodními partnery (marketingové a PR agentury, partnerské společnosti)
- Dbát na kontinuitu a jasné businessové propojení pořádaných eventů, popř. prodejních nebo jiných marketingových akcí - neustálou komunikaci s interními odděleními v rámci společnosti
- Monitoring konkurence a informování o jejím jednání
- Sledování marketingových trendů - prohlubování konkurenceschopnosti společnosti
Chcete-li v této roli uspět, měli byste mít:
- VŠ vzdělání - prokazatelné zkušenosti s vedením strategického marketingu
- AJ a ČJ na velmi aktivní úrovni
- zkušenosti z oblasti B2B, nebo real estate a/nebo či příbuzného průmyslu - industrial
- zkušenosti s určováním a pochopením cílových skupin odlišných projektů
- schopnost proměnit kreativní nápady v efektivní reklamní kampaně
- schopnost vytyčit jasné cíle a změřit tak úspěšnost jednotlivých marketingových projektů
- analytické schopnosti - estetické cítění, zkušenosti s vizualizací a focením nemovitostí
- znalost trendů v rámci segmentu real estate
- výborné komunikační schopnosti, schopnost vyjednávat
- vysoké požadavky na kvalitu
- smysl pro detail, pravdivost informací - preciznost, důslednost
- Práce na zam.kontrakt , vždy se jedná o full time pozici
- https://www.prusakgroup.cz/aktualni-pozice/
Klíčová slova: "MARKETING MANAGER","ADVERTISING", "REAL ESTATE