FACILITY KOORDINÁTOR/KA DO DRAVÉ, MODERNÍ SPOLEČNOSTI!

50 000 Kč - 55 000 Kč
Praha
Zpět na výpis pozic
Real Estate & Construction

FACILITY KOORDINÁTOR/KA DO DRAVÉ, MODERNÍ SPOLEČNOSTI!

Real Estate & Construction

FACILITY KOORDINÁTOR/KA

MEZINÁRODNÍ DEVELOPERSKÁ SPOLEČNOST

PRAHA

Máte za sebou zkušenost z asistentské pozice pro vysoký management, ideálně z Real Estate segmentu? Zajímáte se o facility či property management (například inovace v rámci technologií budov) a láká Vás stát se součástí Property oddělení u velké, moderní a neustále rostoucí společnosti?

Na této pozici se rozhodně neztratí člověk, který je houževnatý, má ostré lokty, umí pracovat samostatně, je pečlivýproaktivníčasově flexibilní, bude umět řešit ad-hoc záležitosti a pokud bude i kreativní, tím lépe. Hledáme zkrátka multifunkčního superhrdinu / superhrdinku, který/á se nebojí – jedná se tady totiž o industriální segment.

Náplní Vaší práce bude:

  • Správa agendy Vedoucího property oddělení (Head of Property)
  • Administrativa (organizace a plánování schůzek, zajištění hladkého chodu denní agendy, apod.)
  • Podpora celého oddělení správy nemovitostí
  • Koordinace a komunikace s Facility manažery
  • Kontrola dodržování interních směrnic, zajištění oběhu potřebných interních dokumentů
  • Spolupráce s oddělením nákupu, podpora nákupní strategie, a s tím spojený dohled nad dodržováním zásad nákupu v souvislosti s výběrem zboží a služeb
  • Spolupráce s finančním a účetním oddělením, příprava prezentací, reportů a analýz
  • Kontrola dodavatelů

Stanete se součástí týmu, pokud:

  • Máte za sebou praxi osobní asistentky alespoň 3-4 roky (znalost Property / Facility výhodou)
  • Alespoň částečně se orientujete v účetních standardech a postupech
  • Výborně ovládáte komunikační a organizační dovednosti, vyznáte se v administrativních standardech a umíte psát obchodní korespondenci
  • Vaše znalosti českého a anglického jazyka jsou na výborné úrovni

Osobnostně do kolektivu zapadne člověk samostatný, proaktivní, kreativec s vlastními nápady, který se rád dostane k zajímavým projektům v rámci Property managementu.

Náš klient za odměnu nabízí:

  • Zajímavé platové ohodnocení
  • Vynikající občerstvení na pracovišti formou snídaní a obědů
  • Zábavné team-buildingové akce a aktivity
  • 20 dní dovolené
  • Prostředí moderních kanceláří v centru města
  • Práci v mladém, akčním kolektivu

V případě, že Vás tato nabídka zaujala, budeme se těšit na Váš životopis!

Klíčová slova: "facility koordinátor "facility" "coordinator" "asistent/ka" "property management" "industrial" "developer" "Praha" "Prague"

Sdílejte nabídku s ostatními a získejte tablet

Informace o pozici

Tisk

Plat

50 000 Kč - 55 000 Kč

Požadované znalosti a dovednosti

praxe osobní asistentky alespoň 3-4 roky (znalost Property / Facility výhodou); základní orientace v účetních standardech a postupech; orientace v administrativních standardech a znalost obchodní korespondence; ČJ a AJ na výborné úrovni

Osobnostní profil

houževnatý, má ostré lokty, umí pracovat samostatně, je pečlivý, proaktivní, časově flexibilní, bude umět řešit ad-hoc záležitosti, kreativní, týmový hráč, komunikačně a organizačně zdatný

Benefity

Zajímavé platové ohodnocení; Vynikající občerstvení na pracovišti formou snídaní a obědů; Zábavné team-buildingové akce a aktivity; 20 dní dovolené; Prostředí moderních kanceláří v centru města; Práce v mladém, akčním kolektivu

Chcete se ucházet
o toto místo?

Skvělé! Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme s dalšími podrobnostmi.
Prušák Group

FACILITY KOORDINÁTOR/KA DO DRAVÉ, MODERNÍ SPOLEČNOSTI!

FACILITY KOORDINÁTOR/KA

MEZINÁRODNÍ DEVELOPERSKÁ SPOLEČNOST

PRAHA

Máte za sebou zkušenost z asistentské pozice pro vysoký management, ideálně z Real Estate segmentu? Zajímáte se o facility či property management (například inovace v rámci technologií budov) a láká Vás stát se součástí Property oddělení u velké, moderní a neustále rostoucí společnosti?

Na této pozici se rozhodně neztratí člověk, který je houževnatý, má ostré lokty, umí pracovat samostatně, je pečlivýproaktivníčasově flexibilní, bude umět řešit ad-hoc záležitosti a pokud bude i kreativní, tím lépe. Hledáme zkrátka multifunkčního superhrdinu / superhrdinku, který/á se nebojí – jedná se tady totiž o industriální segment.

Náplní Vaší práce bude:

Stanete se součástí týmu, pokud:

Osobnostně do kolektivu zapadne člověk samostatný, proaktivní, kreativec s vlastními nápady, který se rád dostane k zajímavým projektům v rámci Property managementu.

Náš klient za odměnu nabízí:

V případě, že Vás tato nabídka zaujala, budeme se těšit na Váš životopis!

Klíčová slova: "facility koordinátor "facility" "coordinator" "asistent/ka" "property management" "industrial" "developer" "Praha" "Prague"


Informace o pozici


Plat

50 000 Kč - 55 000 Kč

Požadované znalosti a dovednosti

praxe osobní asistentky alespoň 3-4 roky (znalost Property / Facility výhodou); základní orientace v účetních standardech a postupech; orientace v administrativních standardech a znalost obchodní korespondence; ČJ a AJ na výborné úrovni

Osobnostní profil

houževnatý, má ostré lokty, umí pracovat samostatně, je pečlivý, proaktivní, časově flexibilní, bude umět řešit ad-hoc záležitosti, kreativní, týmový hráč, komunikačně a organizačně zdatný

Benefity

Zajímavé platové ohodnocení; Vynikající občerstvení na pracovišti formou snídaní a obědů; Zábavné team-buildingové akce a aktivity; 20 dní dovolené; Prostředí moderních kanceláří v centru města; Práce v mladém, akčním kolektivu

Děkujeme za doporučení

Děkujeme o zájem o pozici,
brzy Vás budeme kontaktovat

Přejít na úvod